فروش روغن هیدرولیک صنعتی بصورت آنلاین

فروش روغن هیدرولیک صنعتی امروزه بسیار مشاهده می شود. همین امر کنجکاوی گروه زیادی را برانگیخته تا بدانند که این فرایند برای چه چیزی صورت می‌گیرد و این ماده چه کاربردی دارد؟ ما در این مقاله قصد داریم تا درباره همین پرسش توضیحاتی را ارائه دهیم. به طور خلاصه روغن هیدرولیک صنعتی، روانکاری پرمصرف است که در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. این روزها برندهای مختلفی برای تولید این ماده ارزشمند تلاش می‌کنند.

از جمله این برندهای داخلی یا خارجی می‌توان به بهران، ایرانول، نفت پارس، سپاهان و… اشاره کرد. قیمت روغن هیدرولیک صنعتی بنا بر گرید انتخابی شما گستره زیادی را شامل می‌شود. نوع روغن هیدرولیک خریداری شده، جنس و دیگر مؤلفه‌ها در این قیمت تأثیر گذارند. در ادامه بیشتر در مورد فروش روغن هیدرولیک صنعتی صحبت می کنیم.

روغن هیدرولیک چیست؟

گفته شد که این ماده روانکاری است که در بسیار از مشاغل صنعتی کاربرد دارد. فروش انواع روغن هیدرولیک صنعتی در برندهای مختلفی صورت می‌گیرد. به وسیله این سیال قدرتمند نیرو در ماشین‌آلات هیدرولیکی به گردش در می‌آید و سیستم را به مقصود خود می‌رساند. نکته‌ای که درباره همه روانکارها صادق است این است که از مواد معدنی ساخته شده‌اند. ترکیبات آب و روغن هم در آن‌ها موجود است. هر شرکت باتوجه‌به فرمول ساخت خود درصدهای متفاوتی از مواد را استفاده می‌کند.

روغن‌های هیدرولیک به دو صورت عرضه می‌شوند: خودرویی یا صنعتی. نوع خودرویی آن برای سیستم فرمانِ هیدرولیکی مناسب است. سیستم فرمان هیدرولیکی به انتقال چرخش فرمان به چرخ‌ها کمک کرده و باعث می‌شود که سایر قطعات دچار سایش یا خوردگی نشوند. فروش روغن هیدرولیک صنعتی نیز برای نیل به کارکردی مشابه انجام می‌شود. جایی که باید نیرویی منتقل شود و ما قصد داریم تا با روغن هیدرولیک آسیب را به حداقل برسانیم. مثلا روغن هیدرولیک در جک های هیدرولیکی.

روغن هیدرولیک،از نوع خودرویی

مزایای روغن هیدرولیک صنعتی نسبت به سایر روغن‌های صنعتی چیست؟

روغن هیدرولیک نسبت به سایر انواع روغن دارای مزایای بسیار زیادی است. از این مزایا می‌توان به نداشتن مواد افزودنی غیرمجاز، پایدار بودن در دما‌های متنوع مخصوصاً حرارت‌های بسیار بالا، نداشتن هیچ‌گونه سرب یا مواد سربی، اکسیداسیون بالاتر نسبت به سایر انواع روغن‌های صنعتی، قابلیت فیلتراسیون آن هم به مقدار بسیار زیاد، مقاوم در برابر هرگونه سایش، حفاظت دستگاه از زنگ‌خوردگی و بسیاری ازاین‌قبیل اشاره کرد.

حال پس از آشنایی با قسمت کوچکی از مزایای این روغن‌ها پاسخ به این پرسش که چرا فروش روغن هیدرولیک صنعتی به این گستردگی صورت می‌گیرد کار آسانی خواهد بود. هیچ یک از روغن‌های رقیبِ هیدرولیک تمامی مزایای این روغن را به‌صورت جامع در خود ندارند.

راهنمای خرید روغن هیدرولیک صنعتی

دو عامل بسیار مهم تعیین‌کننده نوع روغن هیدرولیکی‌ است که شما تهیه خواهید کرد. یکی نوع دستگاه شما و دیگری شرایط محیطی شما است. شرایط نوع دستگاه کاملاً مشخص است اما شرایط محیطی به نظر کارشناسان متخصص نیاز دارد. شاید در ابتدا این کار پرهزینه به نظر برسد اما باور کنید از بروز خسارات مالی و گاهی جانی بسیار دردناک جلوگیری می‌کند.

روغن هیدرولیک در جک های هیدرولیکی
روغن هیدرولیک در جک های هیدرولیکی

نوع دستگاه

فرض کنیم که شما قصد خرید روغن هیدرولیک صنعتی را دارید. پیشنهاد ما این است که پیش از خرید حتماً و حتماً راهنمای نوشته شده توسط سازنده دستگاه خود را بخوانید. این نکته بسیار مهمی است؛ زیرا هر دستگاه باتوجه‌به نوع ساخت خود نیاز به روغن هیدرولیک خاصی دارد. در راهنمای دستگاه، توضیحی برای ویسکوزیته گرید وجود دارد. این عدد باید راهنمای شما در خرید روغن هیدرولیک باشد. به‌هیچ‌وجه از روغن هیدرولیک‌هایی با گرید متفاوت استفاده نکنید. این کار اشتباه دستگاه شما را نابود خواهد کرد. به طور مثال روغن هیدرولیک ۶۸، روغن هیدرولیک ۳۲، روغن بهران درفش.

شرایط محیطی

شرایط آب‌وهوایی نیز در خرید این محصول موثر است. ممکن است شما در آب‌وهوایی زندگی کنید که نیاز به ویسکوزیته بالا یا پائین‌تری داشته باشد. این را باید یک متخصص مشخص کند. پیشنهاد می‌کنیم که از نظر متخصصان حرفه‌ای بهره‌مند شوید تا هزینه‌های خسارت شما به حداقل برسد. گاهی محیط کاری شما اقتضا می‌کند که از روغنی با زینک بالاتری استفاده کنید. این را هم باید متخصص این امر مشخص کند.

نکته مهم دیگر این است که نباید از دیگر روغن‌ها به‌جای روغن هیدرولیک استفاده کنید. روغن موتور، گیربکس و چیزهایی از این قبیل در جای خود بسیار خود و مناسب‌اند اما کارایی روغن هیدرولیک را ندارند. استفاده نابجا از آنان هم می‌تواند منجر به خسارات مالی و هم جانی فراوانی شود.

چرا خرید آنلاین از فروشگاه صدرا شیمی؟

فروش روغن هیدرولیک صنعتی امری بسیار تخصصی است و باید از شرکت‌هایی با کیفیت و استاندارد بالا خریداری شود. توجه کنید هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه بسیار خطرناک است. مشاوره با کارشناسان ما شما را در خرید مناسب‌ترین روغن هیدرولیک کمک می کند. قیمت روغن هیدرولیک صنعتی در فروشگاه ما در حداقل خود است و متخصصان ما در تمامی مراحل کار همراه شما خواهند بود.

همچنین گفته شد که شرایط محیطی در تعیین نوع روغن هیدرولیک صنعتی شما تأثیرگذار است. از طرفی هم خرید روغن هیدرولیک مغایر با دستگاه خود می‌تواند عامل خطرات مالی و جانی بسیار زیادی باشد. تیم کارشناسان متخصص صدرا شیمی با بررسی دقیق شرایط جوی و محیطی دستگاه‌هایتان شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی خواهند کرد.

جدا از تمامی موارد فوق فروشگاه ما محدود به برند یا انواع خاصی از روغن موتور نیست. ما انواع بسیار گسترده‌ای از روغن‌های هیدرولیک صنعتی را در اختیارتان می‌گذاریم تا آزادانه بتوانید با مقایسه محصولات خرید خود را انجام دهید.

جمع‌بندی

فروش روغن هیدرولیک صنعتی امری بسیار تخصصی است. ما اینجا در صدرا شیمی به شما در خصوص خرید این محصول بسیار کاربردی کمک خواهیم کرد. فروشگاه ما مکان مناسبی برای این روغن صنعتی است؛ زیرا علاوه بر گستردگی محصولات، به شما در انتخاب محصول مناسب نیز مشاوره خواهیم داد.

انتخاب مناسب‌ترین روغن هیدرولیکی به دو عامل بستگی دارد: نوع دستگاه و شرایط محیطی. نوع دستگاه از پیش تعیین شده است و تنها به بررسی دقیق نیاز دارد اما شرایط محیطی نظیر سردی یا گرمی، خشکی یا شرجی بودن هوا کمیت‌های از پیش تعیین شده‌ای نیستند.

اگر از روی سهل‌انگاری روغن موتور هیدرولیک نامناسبی را استفاده کنید، بدون تردید دستگاه شما خراب شده و علاوه بر خسارات مالی، امکان بروز خسارات جانی جبران‌ناپذیر نیز محتمل است. پس این موضوع ایجاب می‌کند که در انتخاب خود نهایت دقت را به خرج دهید. امیدوارم که مقاله فروش روغن هیدرولیک صنعتی برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *